sobota, 30 marca 2013

Maski kolagenowe hydrożelowe


Chciałabym się dziś z Wami podzielić moimi odczuciami po użyciu mask hydrożelowych.
Będzie krótko i na temat, bo w końcu mało kto ma czas w święta :)
W mojej przesyłce znalazły się:



Maski nie zrobiły na mnie niesamowitego wrażenia i nie są według mnie przyjemne w użyciu, ale nie zaszkodziły mi i skóra po nich była odprężona i prezentowała się trochę lepiej i z tego co widziałam nie są drogie, chociaż osobiście nie kupiłabym ich :P

Życzę Wszystkim WESOŁYCH ŚWIĄT i mokrego dyngusa, którego nie znoszę :P




12 komentarzy:

  1. To na oczy jest całkiem ciekawe, nigdy nie widziałam takich cudek, a przydałyby się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę wiedziała na przyszłość, ze efektu WOW nie osiągnę po nich ;).
    Wesołych Świąt Tobie również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam coś takiego w łazience dostałam na spotkaniu blogerek, ale tak sobie siedzą.. :D
    Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Ci wielu sukcesów zarówno zawodowych jak i prywatnych i spełnienia wszystkich marzeń! i obowiązkowo wesołych jajek :D :*

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę, zdziwił mnie Twój komentarz o tej porze :D Miałam hydrożelowy płat na twarz, bardzo przyjemnie ją nawilżył. Teraz leżą i czekają na swoją kolej płatki pod oczy i hydrożelowe rękawiczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przebiję Cię, całkiem niedawno na Tvn Style oglądałam program o wdzięcznej nazwie Ladyboys, trzecia płeć, Tajlandia, wybory miss, takie tam różne atrakcje :D

      Usuń
    2. Haha, daj spokój, nie będę komentować :D Bardziej sztucznych "kobiet" nie widziałam :D

      Usuń
  5. Nigdy nie słyszałam o takim czymś :)
    Mokrego dyngusa u mnie na pewno nie będzie, chyba że nagle zrobi się ciepło i ten śnieg który sypie od rana zacznie się topić i nastanie powódź :D Nie ma to jak boże narodzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. tez miałam te maski i szalu nie robia.....moze 5 zabiegów owszem ale nie jeden :)

    zmieniłam adres bloga : www.makeup-artist24.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze takich produktów:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie blogiem i podzielenie się ze mną swoim zdaniem :)
Zapraszam ponownie ;*