czwartek, 21 marca 2013

Farby Revlon Professional


Zaskoczyło mnie,że wśród moich znajomych prawie nikt nie słyszał o farbach firmy Revlon, dlatego postanowiłam o nich wspomnieć w tym poście. Farbuję nimi włosy od wielu lat, ponieważ zawierają mniej amoniaku i nie niszczą włosów tak jak zwykłe farby, które są reklamowane w telewizji i dostępne w każdej drogerii.
Mają świetną paletę i naturalne odcienie, które nie wyglądają sztucznie na głowie.
Jest to farba profesjonalna, używana przez wielu fryzjerów, ja chciałam przedstawić 
koloryzację pernamentną - Revlonissimo NMT 50ml.

Koloryzacja, dzięki której włosy będą jeszcze bardziej błyszczące!
Trwale zmienia wszystkie naturalne kolory:
- jednolita koloryzacja,
- pokrywa siwe włosy,

- nadaje włosom refleksy.
 Kremowo-żelowa baza:

 - łatwo się miesza i nakłada,
- idealnie przylega,
- zapewnia połysk i miękkość.

Tu możecie przejrzeć skład:
Farba jest godna polecenia, nie niszczy włosów jak wiele farb, które można znaleźć w drogeriach. Posiada naturalny odcień, dzięki któremu włosy nie prezentują się sztucznie. Po używaniu farby, firmy Revlon, włosy wyglądają na zdrowsze, błyszczące i są miłe w dotyku. Kolor utrzymuję się bardzo długo na włosach i jest to według mnie jedyna farba, którą warto pokryć swoje włosy - ewentualnie mogę polecić jeszcze farby Matrix-a, ale o tym innym razem.
Moje włosy wiele przeszły z drogeryjnymi farbami typu Palette, Joanna, już nie pamiętam nazw, bo to było naprawdę dawno i żadna z nich nie umywa się do farb Revlon'a. Wiem, że nie jest łatwo ją zdobyć, jest kilka aukcji z nią na allegro- jeśli ktoś byłby chętny, to posiadam kilka odcieni i z chęcią mogę się wymienić lub sprzedać.

Co sądzicie o farbach, miał ktoś z Was już styczność z farbami Revlonissimo?  

12 komentarzy:

  1. Zapraszam na rozdanie http://modnania.blogspot.com/2013/03/urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam tych farb... towarzyszy mi teraz jedynie henna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakiej henny używasz i ile utrzymuje Ci się na włosach ?

      Usuń
  3. zostałaś otagowana! zapraszamy do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja musiałam niestety powstrzymać się od farbowania.. włosy protestowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam styczności ale słyszałam lub czytałam już o nich... może wypróbuje ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli farbujesz farbami, to naprawdę Ci polecam :)

      Usuń
  6. Great post!
    Wanna follow each other on bloglovin and gfc? Let me know! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey dear, thanks gor your comment. Following you now, waiting for you to follow me back!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tych farbach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja farbuje czerwono włoski u fryzjera,tylko czerwien szybko sie zmywa.Chciałabym sama farbowac ale nie wiem czy jak kypie farbe to musze ja z czyms zmieszan czy tylko sama naLozyc na włosy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie blogiem i podzielenie się ze mną swoim zdaniem :)
Zapraszam ponownie ;*