niedziela, 19 maja 2013

Pomoc w walce o piękne paznokcie

Hej
W związku z zakończeniem akcji "włosomaniaczek",chciałam podsumować moje picie oliwy z oliwek oraz zażywanie tabletek "Folik", które trwało miesiąc.
Moje włosy nie urosły więcej niż 1 centymetr, za to poprawiła się przemiana materii oraz wygląd moich paznokci. Mam nadzieję, że wraz z przerwaniem zażywania tych specyfików paznokcie nie wrócą do łamania się i rozdwajania.
Oliwę piłam rano na czczo i w ciągu dnia po jedzeniu zażywałam jedną tabletkę "Folik", może dla Was nie są to jakieś mega efekty, ale dla mnie osobiście są ponieważ moje paznokcie nie były w najlepszym stanie.


 To moje paznokcie przed kuracją: 

Lakier "La Joie" (cena ok. 10 zł.) pomagał mi w kuracji i jestem z niego zadowolona ponieważ po odżywkach, których używałam moje paznokcie jeszcze szybciej się niszczyły a ten naprawdę mi pomógł albo po prostu mi nie utrudniał życia ;P Zawiera witaminy A,E i F - niżej możecie nawet przejrzeć jego skład.

 Pomagał mi również mój ulubiony krem do rąk, który na długo nawilża moje dłonie i fajnie pachnie. Niestety wiem, że może uczulać, bo mojej mamie pojawiały się jakieś kropeczki na rękach po nim :| U mnie natomiast sprawdza się świetnie :)
A teraz moje paznokcie po kuracji :)
Znacie któryś z tych produktów? Co Wam pomaga w walce o zdrowe i mocne paznokcie ? Jestem bardzo ciekawa, bo boję się czy mi się takie utrzymają...

38 komentarzy:

  1. u mnie też z włosami nie jest lepiej ani gorzej ale paznokcie jakby ładniejsze i mocniejsze. używam nail teka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz słyszę o tym:P Będę musiała poczytać, dziękuję za info :)

      Usuń
  2. A ja widzę, że po CP rosną mi paznokcie jak szalone! I są mocne :P A też u mnie z paznokciami było naprawdę kiepsko T_T
    Szkoda, że olej i Folik nie pomogły Ci na porost włosów, tylko na wszystko inne - chyba na złość :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie muszę się zaopatrzyć w to Cp ale to później ;p wiesz ja ogólnie średnio wierze by cokolwiek mogło przyśpieszyć wzrost włosów ale może to być po prostu na zasadzie,że czegoś w naszym organiźmie brakuje i dlatego akurat jak to zażyjemy to włosy np. szybciej rosną ;p

      Usuń
    2. Przyspieszyć porost można, ale czasami tak bywa, że jednemu każda wcierka czy suplement podziała i wpłynie na ten porost, a drugiemu nic nie pomoże, włosy rosną wciąż tym samym tempem i koniec :P Dlatego próbować trzeba, a nuż akurat po czymś włosy ruszą :)

      Usuń
    3. Mi tam się bardziej wydaje, że dziewczyny źle zmierzą czasem i wydaje się że porost jest większy, no ale różne cuda się zdarzają więc nie mogę powiedzieć, że jest to niemożliwe w 100% :D

      Usuń
  3. Z tych produktów nic nie miałam, kiedyś moja kosmetyczka dała mi jakąś bombę witaminową i wtedy z jej pomocą i tej właśnie "bomby" udało mi się zapuścić długie i mocne paznokcie:) Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio wygrałam Proftin-żel firmy Melaleuca. Ogólnie jest to produkt na grzybice paznokci, której nigdy nie miałam i nie mam, ale ponoć także wzmacnia słabe i rozdwajające się paznokcie. Używam go około tygodnia i pierwsze wrażenia są dobre, wydaje mi się, że pazurki robią się twardsze, ale poużywam, skończę buteleczkę i zobaczę jak to wszystko ma się do rozdwajania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo ja też wygrałam taki krem ale innej firmy, jeszcze nie używałam ale może też zadziała na paznokcie :) Dzięki !

      Usuń
  5. Mega efekt :)
    Masz ładny kształt paznokci - takie migdały :D
    Ja łykam suplementy. Od tego czasi i odkąd zmieniłam pracę (porzuciłam gastronomię) to poprawił mi się wygląd paznokci - wcześniej łamały się i rozdwajały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jesteś migdał ;D dziękuję :* mam takie szerokie paznokcie :| ale ważne, że są :D
      Zgodzę się, że od pracy też wiele zależy:)

      Usuń
  6. Rzeczywiście widać efekty :) Super :) Ja niestety nie potrafię łykać tabletek (taka moja mała fobia) Więc bym nie mogła ich zażywać :p Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu. Do wygrania kosmetyki oraz pokrowiec na laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mrrr piękne pazurki kochana;D
    muszę się zastanowić nad piciem oliwy, podobnież jest też dobra na zbicie cholesterolu:)
    ja łykałam skrzyp i powiem Ci że po nim mam fajne twarde paznokcie;)
    pozdrawiam;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! ;* Mi się skończyła ale mam zamiar do niej wrócić, bo poprawa trawienia była dla mnie bardzo fajnym przeżyciem haha :D Skrzyp też wcinam i mam nadzieję, że mi pomoże :)

      Usuń
  8. mnie bardzo pomogła diamentowa odżywka z eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow your nails looks great ! so natural !
    Maybe we follow each other ?!
    Let me know :-)

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wow jaka zmiana, masz świetne paznokcie.

    Zapraszam Cię do mnie na konkurs, koszulka Celine Paris do wygrania
    http://letmelook.blogspot.com/2013/05/wygraj-koszulke-celine-paris.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Och moje paznokcie aż się proszą o regenerację :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć :) Znalazłam Cię na blogu ThinHair. Jestem pod ogromnym wrażeniem paznokci po ostrej regeneracji ! :) Gdy mam troszkę czasu piłuję sobie dokładnie ten sam kształt. Zaraz biorę się za przeglądanie włosowych postów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Staram się piłować paznokcie,by mi się podobały, wychodzi mi to co raz lepiej ale jeszcze mi czegoś brakuje :P Fajnie znaleźć dziewczynę o tym samym kształcie paznokci haha! :D

      Usuń
  13. hi my dear!

    would you want to follow each other?

    and i wanted to invite you to participate in my new giveaway!
    you can win a steve madden bag in neon green:
    strangeness-and-charms.com/2013/05/giveaway-stylefruits.html

    also check out my blogpresentation campaign:
    strangeness-and-charms.com/2013/05/the-best-of-blogs-june.html

    x
    dahi ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja miałam odżywkę z Eveline 8w1, choć jest dość kontrowersyjna, postanowiłam spróbować i sie nie zawiodłam, po ok. 2 tygodniach miałam mocne, nierozdwajające się paznokcie :) polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wypróbować, dziękuję :)

      Usuń
  15. No łał , co za efekt ;) . Twoje paznokcie wyglądają bardzo dobrze w porównaniu do tego jak wyglądały . Oby tak dalej ;) .

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny efekt;) Nie znam osobiście tych produktów ;) Ja używam odżywki firmy Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piszę tutaj :) Dodałam po lewej stronie taki przycisk, zobacz sobie, ale nie wiem czy o to chodziło :D jak nie to napisz do mnie na maila :) proszę... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Vixie! Jeszcze błądzę w tych bloggerowych opcjach :) Już dodane :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Po kuracji wyglądają świetnie, bardzo zdrowo ;]

    Mi akurat to nie sprawiło problemu przy diecie, gorzej z piciem takiej ilości wody ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja idę na wodę lub soczek marchwiowy ;D

      Usuń
  20. nie znam tych produktów...

    OdpowiedzUsuń
  21. ODŻYWKA EVELINE ZA DYSZKE W ROSSMANIE !TO JEST PRODUKT KTÓREGO NIC JAK DOTĄD NA MOJEJ LIŚCIE NIE PRZEBIŁO, JEŻELI CHODZI O PAZNOKCIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny efekt i piękne piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie blogiem i podzielenie się ze mną swoim zdaniem :)
Zapraszam ponownie ;*