poniedziałek, 1 kwietnia 2013

"Odkryj sekret makijażu z ShinyBox i powitaj wiosnę" + tag

Jestem bardzo zadowolona z marcowego pudełeczka ShinyBox, który zawierał cudowną pomadkę, która ma bardzo przyjemny zapach i pasuje do koloru lakieru do paznokci "OPI", który znalazł się w moim pudełeczku.  Niestety lakier krótko utrzymuje się na paznokciach i należy go zabezpieczyć utwardzaczem, ale zauważyłam, że mimo to odpryskuje szybciej niż moje inne lakiery. Kolor jest bardzo żywy i szybko schnie, więc to jest jego plusem ale według mnie jest drogi zważając na jakość.
Nie jestem fanką firmy "Oriflame", ale jestem zachwycona ich pomadką - super się prezentuje na ustach i nawet opakowanie mi się spodobało - jest dość oryginalne - jedynym minusem może być to,że podkreśla suche skórki.Na zdjęciu posmarowałam usta delikatniej, ale można uzyskać mocniejszy odcień.
 Jeśli chodzi o maseczkę, to na razie odkładam jej użycie, ponieważ kiedyś używając kremu tej firmy dostałam wysypki na całej twarzy. 
Pudełeczko zawiera również cień do powiek firmy "Maybelline", który ma bardzo ładny odcień i długo utrzymuje się na oku. Masło do ciała "Dermo System", bardzo fajnie pachnie migdałami i jest to produkt pełnowymiarowy.
 Mam nadzieję, że pomogłam zdecydować się dziewczynom, które zastanawiają się nad zakupem marcowego pudełeczka.




Korzystając z okazji,że w końcu znalazłam chwilę by odpowiedzieć na pytania, ponieważ zostałam nominowana do LIEBSTER BLOG AWARD przez PoradyHerrbaty :)
1. Lepsze kosmetyki do malowania czy do pielęgnacji?
- do pielęgnacji :)
2. Ulubiona strona internetowa?
- www.kittyspice.blogspot.com, hahah:D Poważnie, to nie mam obecnie swojej ulubionej strony:)
3. Ile czasu średnio poświęcasz w tygodniu na prowadzeniu swojego bloga?
-  trudno odpowiedzieć mi na to pytanie :P
4. Ulubiona książka?
- zdecydowanie "Mężczyźni są z Marsa, kobiety z Wenus".
5. Czy uważasz, że Twoja waga jest ok?
- sądzę, że tak, chociaż ostatnio w necie się dowiedziałam, że grozi mi nadwaga talii :D
6. Czy uważasz, że długie włosy są sexy?
- TAK!
7. W jakim wieku powinno się wychodzić za mąż?
- sądzę, że powinno się wychodzić za mąż mając na karku co najmniej trzydziestkę. Człowiek powinien dojrzeć, wyszaleć się i wiadomo, że jeśli para zdecyduje się na dziecko, to jednak z papierkiem jest łatwiej. Ja osobiście nie jestem zwolenniczką ślubów i mam wątpliwości odnośnie dojrzałości ludzi :P
8. Ulubiony film?
-" Zapaśnik "
9. Ile miesięcznie przeznaczasz złotówek na kosmetyki?
- różnie, ale nie są to ogromne sumy :D
10. Czy uważasz, że rzeczy markowe są lepsze od zwykłych?
- niet !
11. Realizm czy optymizm?
- optymizm :) 
Niestety  nie mam zbyt wiele czasu, by wymyślać pytania więc przekazuję dalej pytania Herrbaty :D i niech odpowiada każdy, kto tylko ma ochotę :)

15 komentarzy:

  1. ja jestem bardzo zadowolona ;)
    lakier i cień mam taki jak Ty, a pozostałe produkty w innych wersjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ile się nie myle to jest ta maseczka żelowa z drobinkami. Mam wszystkie z tej serii, a ta najmniej przypadła mi do gustu. Przy najkładaniu uważaj na oczy, bo opary strasznie je podrażniają. Moje ciągle łzawiły.. Najlepsza z nich jest w różowym opakowaniu "glinkowa".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uu, to ja może ją sobie daruję :/ osobiście używam maseczek z Bielendy i jestem nimi zachwycona :) ale dziękuję za ostrzeżenie, bo mam oczy bardzo wrażliwe :)

      Usuń
  3. Nie kupiłam pudełeczka, ale na pewno nie uradowałyby mnie cienie... Dlaczego? Brak talentu do malowania się nimi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty mówisz :P ten jest żelowy więc się nie rozsypuje, może masz nieodpowiednie pędzelki ?

      Usuń
  4. Mam jeden lakier OPI i bardzo dlugo sie trzyma na moich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm,może to też zależy od płytki paznokcia :D nie wiem... mi w porównaniu z moimi innymi szybciej odprysł :P

      Usuń
  5. Identycznie bym odpowiedziała na prawie wszystkie pytania. Różnimy się tylko w 2 i 4. no i raczej jestem realistką z ciętym humorem, chociaż moje marzenia wyłamują się z tej normy i są aż nazbyt optymistyczne. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam nazbyt optymistyczne, marzenia muszą takie być :D

      Usuń
  6. fajne kąski w tym pudełeczku ;)
    ciekawe odpowiedzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę zmienił się wygląd bloga, tamten bardziej mi się podobał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ale wkurzało mnie, że był taki kiczowaty i podobny do innych :P szukam wciąż idealnego :)

      Usuń
  8. ale Ci się piękny trafił Shiny- świetne kolorki ♥.♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie blogiem i podzielenie się ze mną swoim zdaniem :)
Zapraszam ponownie ;*