sobota, 4 maja 2013

Lakier "COLOR CLUB 795 Poker Face"

Hej!
Niedawno przyszła do mnie przesyłka z lakierem "Color Club 795 Poker Face" i chciałam Wam dziś go zaprezentować. Oczywiście jest dostępna masa innych kolorów ale ja akurat mam ten, więc napiszę Wam o nim :).
Lakier bez zabezpieczenia trzyma się na moich paznokciach 3 dni, co jest jego zaletą ponieważ nawet O.P.I u mnie tyle nie wytrzymał. Ma delikatny zapach, schnie szybko ( do 10 minut)  i bardzo fajnie mi się go rozprowadza.
Jako dodatkową informację jaką wyczytałam jest to, że:
 "Lakier do paznokci Color Club, stworzony z wysokiej jakości składników, zapewnia wspaniały kolor, długotrwałe pokrycie oraz trwały połysk. Lakier nie zawiera Toluenu, Formaldehydu i DBP. Pojemność: 15ml"
Ale co ja będę pisać, najlepiej same zobaczcie jak się prezentuje:



A tutaj stan po trzech dniach - środkowy palec zabezpieczyłam utwardzaczem :)


Podsumowując uważam, że lakier jest jak najbardziej godny polecenia. Z tego co zdążyłam się zorientować kosztuje ok.17 zł. ale to już kwestia tego, gdzie zamawiacie itp.

Miałyście już okazję wypróbować ten lakier, jak Wasze wrażenia ?:)


23 komentarze:

  1. nie znoszę czerwonego koloru :D
    sprawdziłam- jest dobrze, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :** a ja tam lubię czerwony - wszystko też zależy jaki ktoś ma styl. Na paniusiach czerwonego nie lubię ;D

      Usuń
  2. Great color! I love it:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. great color!!! love it


    wanna follow each other? kisses

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja lubię takie czerwienie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się z tym lakierem, ale kolor świetny, ja lubię czerwienie, róże itp, na szczęście nie jestem paniusią;)

    OdpowiedzUsuń
  6. following u now!!! new post everyday!!! stil in love with that color!! kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurczę, dobry jest! :o też lubię czerwienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poluję od roku na fajny odcień żółtego ale nie mogę znaleźć,a ten lakier Ci jak najbardziej polecam ;)

      Usuń
  8. bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czerwone lakiery :) tego jeszcze nie miałam :)

    Pozdrawiam i zapraszam http://www.lifeandpassion88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przejadły mi się czerwone lakiery...
    Ten wygląda całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kolor- ślicznie wygląda na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne paznokcie. uwielbiam czerwienie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej jaki wspaniały kolorek, sliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ta firme, tego kolorku jeszcze nie mam ;(. Fajny blog ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam żadnego innego koloru tej firmy ale podobają mi się pastele :) Dziękuję :)

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie blogiem i podzielenie się ze mną swoim zdaniem :)
Zapraszam ponownie ;*