sobota, 11 maja 2013

Henna do włosów ELD BRĄZ

Hej
Postanowiłam już nie farbować włosów farbami, nie wiem jak mi to wyjdzie ale na razie jestem na dobrej drodze. Ostatnio farbę miałam na włosach 14 marca 2013 roku i teraz postanowiłam zmienić kolor za pomocą henny. 
Byłam tak napalona na hennę, że biegałam po wszystkich sklepach ale niestety nie mogłam znaleźć. Z rezygnacją weszłam do ostatniego i CUD! Znalazłam :D 
Niestety nie było henny, którą chciałam, a sprzedawczynie nie miały pojęcia o farbowaniu, ale postanowiłam wydać 3,50  i spróbować. Wybrałam kolor brązowy i 29 kwietnia wzięłam się do roboty !
 Cały proces farbowania nie był zbyt przyjemny, bo henna była wszędzie ale szybko się jej pozbyłam i nie musiałam się przy tym specjalnie męczyć. 
Wykonałam wszystko zgodnie z zaleceniem, czyli  trzymałam półtorej godziny na głowie pod reklamówką i koszulką a następnie zmyłam wodą i użyłam trochę odżywki. Producent nie pisał, by odżywki użyć podczas zmywania henny ale mam bardzo suche włosy i po prostu czułam taką potrzebę.
Za taką małą sumę znalazłam kolor, w którym się zakochałam i nie chcę już go zmieniać, dlatego mam nadzieję, że Khadi którą kupię wyjdzie na moich włosach podobnie.
 Dlaczego nie Eld? Jest tania ale nie jest w stu procentach naturalna i do tego bardzo szybko mi się zmyła z włosów. Dziś nie widzę śladu po hennie na włosach:(
 Wiem, że to może być też wina silikonów, których jeszcze używam ale jednak bardzo chcę spróbować Khadi :)
Po ELD moje włosy były gęstsze i zakręciły się aż do ramion ale były również  bardziej suche niż wcześniej (obecnie są w stanie jak przed farbowaniem).
Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć kolor moich włosów po farbowaniu w świetle dziennym, nie wiem jak Wam ale mi się bardzo podoba :)


Tu tak mniej więcej możecie zobaczyć różnicę w kolorze ale moje włosy wyglądały dokładnie jak na zdjęciu powyżej.


A Wy macie swoją ulubioną hennę, czy jednak wolicie inne sposoby farbowania włosów?





29 komentarzy:

  1. Hej :) Włosy henną farbuje się zupełnie inaczej niż farbą chemiczną. Jutro jak będę miała czas, sklecę posta o mojej wczorajszej pierwszej przygodzie z Khadi - ale napiszę Ci kilka punktów i może znajdziesz to, co zrobiłaś źle...
    - Włosy przed farbowaniem trzeba umyć, najlepiej szamponem oczyszczającym BEZ SILIKONÓW I BEZ PARABENÓW
    - Hennę nakładamy na wilgotne włosy
    - Po określonym czasie zmywamy produkt tylko wodą i najlepiej nie myjemy ponownie przez kolejne 48 h (henna ulega procesowi utleniania, pogłębia się kolor itp)
    - Nie nakładamy odżywki, olejków po spłukaniu henny (TU CIĘ MAM :P) można to zrobić, ale po kolejnym myciu. Trzeba dać hennie dopływ do powietrza - musi się utlenić, jakby zakorzenić we włosach

    Moje drugie farbowanie było niewypałem. Chociaż była to zwykła henna Venity (dostepna w byłym Shleckerze), to właśnie umyłam zaraz włosy szamponem ;P Sama nie mogłam się nadziwić, że uprzednio włosy były wręcz czarne a tu kolor zbliżony do mojego... Myślę, że Ci pomogłam i zapraszam do mnie, jak sklecę post o KHADI, może Ci się przydadzą informacje ode mnie - chociaz w ulotce dostaniesz wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Gosia ale się napisałaś :D Wiem, że nie powinnam użyć odżywki ale po prostu musiałam, bo mam naprawdę suche włosy a niektóre dziewczyny również jej użyły i henna im się dłużej trzymała. Wiem, że powinnam oczyścić włosy szamponem bez silikonów i tu właśnie mam problem,bo użyłam szamponu który miał jeden silikon który schodzi po umycu delikatnym szamponem. A skoro używam go z szamponem, który posiada SLS? To nie mam pojęcia jak to działa :p Ja oczywiście dużo czytam o tym ale konkrety znajduję dopiero po tym jak już wszystko zrobię :D Ja też chcę Khadi, bo ona wydaję mi się najfajniejsza i jest naprawdę zachwalana - tylko według mnie trochę droga ... A Ty na jaki kolor farbujesz ? Tak napisałaś jakbym u Ciebie na blogu nie bywała, na pewno tam zajrzę jak pofarbujesz wosy henną :D Ja obecnie chcę się ogólnie pozbyć silikonów z mojej pielęgnacji, bo chcę sprawdzić jak moje włosy będą się prezentować bez nich :) I tylko siedzę i czytam te składy a tego jest w ... ;p dziękuję za pomoc ;***

      Usuń
    2. Wiem, że zaglądasz chyba częściej niż ja sama ;P Tylko tak się reklamuję bo właśnie wczoraj kładłam Khadi. Trochę droga jest i zobaczymy czy warta tych pieniędzy :p Na moje włosy jednak mogę śmiało stosować tak 3/4 paczuszki - teraz miałam jej chyba dużo za dużo ;P Na razie jestem zadowolona, ale jeśli efekt będzie przeciętny - a farba zejdzie za dwa tyg to żaden interes z tego Khadi :p Zwłaszcza, że cena farby jedno - koszty wysyłki dwa :D
      To wszystko też zależy od gatunku henny, od Twojego naturalnego koloru - może przez farbę marcową henna się nie chciała przyjąć...
      Jak będziesz na śląsku, to spotkamy się i napaćkam Ci na włosy jakiś olejków - bo rzeczywiście masz problem z tymi suchymi włosami straszny :/

      Usuń
    3. Haha :D No to poczekam jak będzie u Ciebie się trzymać itp. Ale z tego co wiem to Ty nie odstawiasz silikonów? Ja chyba muszę, bo mam kręcone włosy :| a wszystko co kupuję to ma silikony:D No ja mam masakre po rozjaśnianiu i prostowaniu ;P no i możliwe, że również od silikonów. Nawet jak daje olej na włosy to mało co daje, bo się robią takie hmm jak siano oblane tłuszczem xD Zobaczymy co wyjdzie z Twoją pomocą, dziękuję ;*

      Usuń
    4. Ja używam wszystkiego co popadnie - nie rozjaśniam włosów i przestałam je prostować i suszyć suszarką. Dlatego, też nie muszę "specjalnie" dbać o włosy. Silikony nawet mi pomagają, bo nie muszę się męczyć z rozczesywaniem włosów ;P

      Usuń
    5. http://poradyherrbaty.blogspot.com/2013/01/porada-dla-ani.html - polecam :) i szampon Green Pharmacy (http://drogerix.pl/pl/p/GREEN-PHARMACY-Olej-Arganowy-i-Granat-300ml-balsam-do-wlosow-suchych-i-zniszczonych/5024). Nie testowałam go jeszcze, ale mam w swojej kolekcji (czeka na gorszy okres włosów)

      Usuń
    6. Może te kilka porad Ci pomoże, ale na pewno jeśli przestaniesz rozjaśniać włosy, to będzie dla nich duża ulga :D

      Usuń
    7. Gosia a ja kupiłam właśnie sobie Green Pharmacy odżywka do włosów wypadających, używałaś jej :>? Tylko, że ma silikony i oczywiście dopiero w domu się zorientowałam:P A włosów już nie rozjaśniam :D Ty masz inne włosy, z tego co widzę to nawet proste :P Ja prostuję ale tylko na większe wyjścia :D

      Usuń
    8. Miałam coś takiego w psikaczu, czekaj czekaj... http://poradyherrbaty.blogspot.com/2013/03/green-pharmacy-eliksir-zioowy-przeciw.html o takie coś :)
      Jeśli chodzi o tą linię z granatem i olejkiem arganowym, nie zawiera SLSÓW ani SILIKONÓW ...

      Usuń
    9. Właśnie mi się tak wydawało, że widziałam u Ciebie coś podobnego :D A widzisz, ja oczywiście zobaczyłam śliczną butelkę i chłopak mnie poganiał, to wzięłam z silikonami wrrrr !:D Dzięki Gosia na pewno się jej przyglądnę jak będę w Rossi :D

      Usuń
    10. A włosy rzeczywiście mam proste, aż czasami za bardzo :/ Nie lubią się kręcić, choć czasem zmuszam je do tego :D

      Usuń
  2. Dbaj o swoje kręcioły, dbaj! Strasznie mi się one podobają :D
    Na farbach/hennach się nie znam, bo nie używam i raczej nie mam zamiaru kiedykolwiek użyć ;P więc powiem tylko tyle, że kolor po mi się bardzo podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny! :)
    Już nie farbuję włosów, ale nigdy nie słyszałam o farbowaniu henną...
    Efekt jest genialny! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam farbowanie henna jeśli chcesz zmienić kolor włosów :) i do tego to takie jakby odżywki, które wzmacniają włosy :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  5. Dbaj o swoje kręcioły, dbaj! Strasznie mi się one podobają :)
    Na farbie/hennie się nie znam, bo nie używałam i nie mam zamiaru używać, więc powiem tylko tyle, że podoba mi się Twój kolor po :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba ale się zmył :| Postaram się dbać ! :)

      Usuń
    2. To wypróbuj ten khadi! ^^
      Iii, jakbyś mogła, to pokasuj moje zdublowane, niepotrzebne komenty xD

      Usuń
  6. świetny kolor wyszedł :) ja raz w zyciu henną farbowałam i dość uciażliwy to był proces ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak źle, nawet się nie starałam jak je pokrywałam henną :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  7. Ja raczej staram się nie farbować:) Fajny kolor wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. hihi, ja włosów jeszcze nie farbowałam :))
    a co do sobowtóra, jestem pewna, że na pewno gdzieś jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, że kiedy byłam młodsza, miałam blond włosy, a z czasem po prostu pociemniały :D . Haha, zobaczysz, że Twój sobowtór znajdzie się w najmniej oczekiwanym momencie :D

      Usuń
  9. Bardzo interesujący blog, coś czuję że będę tutaj częstym gościem :)

    Zapraszam do mnie na blog i na moje co tygodniowe rozdania,właśnie jutro zamierzam wystartować z nowym konkursikiem, może była byś zainteresowana?

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do Twojego nicka to wcześniej zauważyłam, że zmieniłaś :) na Twoim fanpage'u wyśledziłam zmianę :) i nie pomyślałabym, że się wcinasz w dyskusję, jesteś zawsze mile widziana jako komentatorka i czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award - zapraszam do mnie, tam znajdziesz szczegóły

    www.poradyherrbaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam już kilka razy henny firmy Khadi i efekt zawsze był super;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolorek, szkoda że nietrwały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam henny Khadi w kolorze orzechowy brąz i jak na razie nie mam zamiaru zmieniać jej na inną...jak czasem chcę ciemniejszy kolorek to dodaję indygo, albo ciemnego brązu ;) Jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie blogiem i podzielenie się ze mną swoim zdaniem :)
Zapraszam ponownie ;*