piątek, 14 czerwca 2013

Henna "Khadi", Orzechowy brąz- podejście 2

Hej
Postanowiłam wykorzystać drugą połowę henny, która została mi po moim ostatnim farbowaniu, którego efekty możecie zobaczyć pod linkiem:  henna "Khadi" podejście pierwsze.
Ostatnio nie wyszło mi to najlepiej, więc tym razem postanowiłam odłożyć rozrobioną hennę na całą noc w szafce kuchennej i dodałam do niej łyżeczkę octu.
Umyłam włosy 2-3 razy szamponem z SLS, następnie nałożyłam hennę i trzymałam na włosach cztery godziny. Co jakiś czas podgrzewałam ją ciepłym nawiewem suszarki i wreszcie mogę powiedzieć, że moje włosy zostały pokryte odpowiednio orzechowym brązem.

Kolor włosów przed farbowaniem był mniej więcej taki (mniej więcej, bo moje włosy w każdym świetle wyglądają inaczej).


Dzień po farbowaniu, zdjęcie robione w domu i niestety oświetlenie jest kiepskie ale chciałam pokazać jak włosy lśnią i jakie się zrobiły puszyste :) Jak widać pokręciły się jeszcze bardziej, więc nie każdemu henna prostuje włosy.


Dwa dni po farbowaniu i po umyciu włosów
 (po lewej zdjęcie robione w domu z lampą błyskową i po prawej bez lampy).





Tak włosy prezentowały się w promieniach słońca, wciąż bardzo suche:(


 Po kolejnym myciu, trochę wilgotne i przesadziłam z olejkiem ale jestem zadowolona, że kolor w końcu dobrze chwycił moje włosy, teraz pozostaje mi je tylko dobrze nawilżać.



Jak wam się podoba kolor? Macie swoje ulubione kolory henny? Zastanawiam się, czy następnym razem kupić ten sam odcień, czy może pobawić się innym kolorem:)

15 komentarzy:

  1. Omg, kobieto, ile Ty masz włosów na głowie *_* Gęściochy! :P
    Na temat koloru ciężko powiedzieć, bo... Mam wrażenie, że na każdym zdj jest inny xD Ale jeśli jest taki, jak na 2 ost. zdjęciach, to ładny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też mnie to trochę irytuje, dlatego poszłam na spacer i pstryknęłam foty w słońcu (póki nie mam dobrego aparatu, to chyba tylko tak mogę pokazać prawdziwy odcień włosów). Dziękuję ;**

      Usuń
  2. Mi się podoba efekt u Ciebie - na prawdę ładnie Ci to wyszło. Jak przyjedziesz do mnie na weekend (przyjedziesz, nie?) pobawimy się w maseczki i maski - nawilżymy Ci te włosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Mam nadzieję, że w końcu przyjadę albo TY do mnie, albo na zamku się spikniemy:D dziękuję, dziękuję kochana jesteś :D:D ;**

      Usuń
  3. Tylko nawilżać i będziesz miała piękne, gęste włoski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) i jeszcze co jakiś czas farbować henną :P

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam odwagi użyć henny, chociaż już parę razy prawie do kasy z nią zawędrowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od długiego czasu, używam henny Khadi w kolorze orzechowy brąz i w końcu po wielu zmaganiach i upływie czasu,zeszłam z chemicznej czerni i orzechowy zrobił się ciut za jasny, dlatego dodaję do niego indygo ;) Wzięłaś u mnie udział w rozdaniu i nie wiem czemu, Twoje zgłoszenie dopiero dziś znalazłam w komentarzach ze spamem, ale oznaczyłam, że nim nie jest i jest zamieszczone pod rozdaniem. Widzę, że Twój gust muzyczny, jest bardzo podobny do mojego ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej kochana! Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie blogiem i podzielenie się ze mną swoim zdaniem :)
Zapraszam ponownie ;*