wtorek, 28 stycznia 2014

Współpraca z firmą Betterware


Dowiedziałam się o firmie Betterware, która związana jest z włoską marką Bottega Verde oferującą naturalne produkty najwyższej jakości i uznałam, że muszę podzielić się z Wami nowymi informacjami . 



"Betterware Polska to jedyna firma w naszym kraju, która ma w sprzedaży kosmetyki włoskiej marki Bottega Verde. Punktem wyjścia dla każdej  formuły produktów Bottega Verde jest harmonia i równowaga z naturą  oraz wellness, dlatego w kosmetykach BV znajdziemy ponad 300 aktywnych składników naturalnych. W swojej ofercie Bottega Verde posiada kosmetyki kolorowe do makijażu, pielęgnacyjne do twarzy, ciała, włosów i paznokci oraz zapachy. 
Dzisiaj Bottega Verde może pochwalić się ponad 6 milionami zadowolonych klientek oraz pozycją  numer 1 we Włoszech w produkcji i sprzedaży kosmetyków z naturalnych, aktywnych składników."
Dostałam do testowania korektor, który przetestuję jako pierwszy i już niedługo pojawi się post z jego recenzją.
 Następny będzie BB Cream 


oraz krem ochronny do rąk wanilia i mirra.

Czy miałyście już styczność z kosmetykami Bottega Verde? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii ;)

Zdjęcia: www.betterware.pl


11 komentarzy:

  1. Pierwszy raz o tych kosmetykach słyszę :)
    Fajnie, że wróciłaś, myślałam, że już całkiem przepadłaś! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa kremu BB ;)
    Jeśli chodzi o korektory to nie lubię tych w sztyfcie bo są takie tępe xD

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam jeszcze nic o tej firmie... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tą firmę, bo jestem jej przedstawicielem/członkiem klubu ;)
    Kosmetyki te niedawno trafiły do Betterware, dlatego też jestem na etapie ich poznawania.
    Bardzo chętnie poznam opinię na temat kremu BB, bo zastanawiam się nad jego zakupem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki Bottega Verde są naturalnymi produktami najwyższej jakości. Zamawiać można je na dwa sposoby:
    1. u Przedstawiciela
    2. aktywując bezpłatnie kartę rabatową, która otwiera dostęp do sklepu on-line i upoważnia do zakupu produktów po niższych, atrakcyjnych cenach!

    Zapraszamy do zapoznania się z ofertą: http://www.pieknonatury.com.pl/mozliwosci/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki zapowiadaja sie fajnie, czekam na recezje :) dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie http://cosmeliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę te kosmetyki, więc chętnie o nich poczytam, co to takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1sze slysze o tej firmie, chetnie sie jej blizej przyjze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie blogiem i podzielenie się ze mną swoim zdaniem :)
Zapraszam ponownie ;*