środa, 28 sierpnia 2013

Ziołowa formuła przeciw wypadaniu włosów, czyli zaczynam kuracje z Bioxsine

Zdecydowałam się na testowania pięknie zapakowanego, ekskluzywnego produktu do włosów, za który bardzo dziękuję Best Brands PR KL!K


Jest to ziołowa formuła przeciw wypadaniu włosów Bioxsine KL!K

Zacznijmy od obietnic producenta:

"Moc natury i siła nauki w służbie naszym włosom.
Potwierdzone badaniami zapobieganie wypadaniu włosów w 70% - takie efekty daje nowość na polskim rynku – specjalistyczny szampon do włosów BIOXSINE. Kosmetyk łączy w sobie skuteczność działania naturalnych ziołowych składników z wieloletnimi badaniami B’IOTA Labolatories. 

BIOXSINE to specjalistyczny ziołowy szampon stworzony z myślą o osobach zmagających się z problemem utraty włosów oraz dla osób pragnących pobudzić wzrost mocniejszych i bardziej sprężystych włosów. Widoczne rezultaty - potwierdzone badaniami klinicznymi - uzyskujemy dzięki zawartej w szamponie formule BIOCOMPLEX B11 – unikalnej ziołowej mieszance modyfikowanej w laboratoriach B’iota. Zawiera ona tak cenne dla naszej skóry substancje jak: cynk, magnez, potas, wapń, żelazo, flawonoidy, kwas linolowy, kwas oleinowy oraz beta-sytosterol. Regularne stosowanie szamponu BIOXSINE zwiększa gęstość włosów, a dodatkowo wzmacnia aktywne mieszki włosów. 
Nauka dla… pięknych włosów 
Koncern kosmetyczny B’IOTA Laboratories od ponad dekady buduje silną pozycję w segmencie dermokosmetyków na całym świecie. 
Firma posiada własne laboratoria opracowujące formuły produktów oraz prowadzące badania naukowe. Produkty B’IOTA łączą w sobie unikalne roślinne składniki  (m.in. endemiczne zioła) z doświadczeniem naukowym, co daje bardzo wysoką skuteczność ich działania. Filozofia B’iota oparta jest o wiedzę na temat ludzkiego ciała składającego się z 59 pierwiastków, które występują również w ziemi. Te cenne dla skóry składniki przenikają z ziemi do roślin, a Labolatoria B’iota zadbały aby znalazły się one w szamponie BIOXSINE. Podobna budowa skóry głowy i szamponu sprawia, że zawarte w nim pierwiastki są dobrze przyswajane zapewniając maksimum skuteczności bez skutków ubocznych.  Jakość produktu potwierdzają badania instytutów badawczych, m.in. cenionego Dermatest Germany. 
Szampon dostępny w trzech wersjach: do włosów suchych i normalnych, przetłuszczających się oraz z przeciwłupieżowy do nabycia w aptekach.
Pojemność: 300 ml
Sugerowana cena: 39 zł



Serum Boxsine:
Ziołowa formuła przeciw wypadaniu włosów została opracowana specjalnie dla osób borykających się z problemem utraty włosów oraz/ lub osób pragnących wzmocnić włosy i nadać im sprężystość.
24 ampułek po 6 ml.
Cena ok. 149 zł.

Z tego co zdążyłam już zauważyć, to delikatny ziołowy zapach szamponu, pomoc w odłamaniu fiolki oraz nakrętki ułatwiające aplikację ampułek. Jest to ogromny plus, szczególnie po stosowaniu wcierki 'Jantar', z którą miałam trochę problemów związanych z jej aplikacją.
Produkty mają bardzo ciekawy skład, ale więcej dowiecie się dopiero po miesiącu stosowania.

Czego oczekuję?
-mniej wypadających włosów,
- wzmocnienia,
- objętości i sprężystości,
- "baby hair".


Używałyście już produktów Bioxsine?
Znacie jakieś dobre produkty zapobiegające wypadaniu włosów?



31 komentarzy:

  1. jestem bardzo ciekawa efektów...koniecznie daj znać...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Testuj testuj! Jestem bardzooo ciekawa tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
  3. Ciekawe jak z jego działaniem:))) Powodzenia i pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też szukam wcierki idealnej :))
    powodzenia i pozdrawiam:))!

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanych testów! Czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również czekam niecierpliwie :)

      Usuń
  6. Moje włosy strasznie wypadają więc chętnie poczytam recenzje u Ciebie tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też testuję od poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli Twoje oczekiwania zostaną spełnione (czego Ci życzę) to może też spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawa jestem testów ...czy ampułki zadzialają......mimo to gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz je widzę na oczy, oby się sprawdzały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że miałaś możliwość zobaczyć je u mnie na blogu ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  11. przydałaby mi się taka kuracja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. także nigdy ich nie widziałam, ale ten szampon z chęcią bym wypróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem ciekawa, jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi na szczęście nie wypadają. Ale wiele razy słyszałam ze na wypadanie to najlepsze są galaretki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam nic z tej marki, jestem ciekawa jak się sprawdzi, bo cena wysoka to i od takich kosmetyków są duże wymagania;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie używałam, ale z niecierpliwością czekam na recenzję jak się sprawdziła..:))
    super blog,ciekawe recenzje i z pewnością będe zaglądać tu częściej..obserwuję!:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cena dosyć wysoka :) Życzę zatem by kosmetyk spełnił oczekiwania

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurde zazdroszczę CI troszeczkę tej współpracy :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu z okazji roczka bloga :) Do wygrania dwa zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna współpraca i czekam na efekty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie blogiem i podzielenie się ze mną swoim zdaniem :)
Zapraszam ponownie ;*