czwartek, 25 lipca 2013

MegaKrzem- 2 tygodnie stosowania


Zaczęłam testować suplement diety "megakrzem" i właśnie minął drugi tydzień odkąd biorę tabletki, które możecie zakupić na stronie http://avetpharmasklep.pl/ (dokładny link do tego produktu znajdziecie tutaj: http://avetpharmasklep.pl/pl/p/Mega-Krzem-suplement-diety/76).

Najpierw o tym, co można się dowiedzieć o nich od producenta:



Jakie znaczenie dla włosów i paznokci ma krzem, metionina, witaminy i minerały oraz miedź?
Krzem pełni ważną rolę w procesie tworzenia istotnych składników włosów i paznokci. Jeden gram włosów zawiera 100 µg krzemu. Szczególnie bogaty w ten pierwiastek jest ekstrakt z pędów bambusa, który zawiera nie mniej niż 70 % przyswajalnej krzemionki. Ekstrakt ze skrzypu polnego jest naturalnym źródłem krzemu. 
Aminokwas L-metionina stanowi materiał budulcowy włosa, musi być dostarczana do organizmu z pożywieniem. Biotyna, cynk i selen pomagają zachować zdrowe włosy. Cynk i selen pomagają zachować zdrowe paznokcie. Miedź jest niezbędna dla prawidłowej barwy (pigmentacji) włosów.
MEGA KRZEM z metioniną suplement diety zawiera ekstrakty roślinne o wysokiej zawartości krzemu oraz zestaw witamin i minerałów. Został opracowany z myślą o osobach dbających o urodę, a w szczególności dbających o włosy i paznokcie.
Jego skład jest bogaty w łatwo przyswajalną krzemionkę, potrzebny do budowy włosa aminokwas metioninę, witaminy i mikroelementy w tym niezbędną dla prawidłowej pigmentacji włosów miedź.
Zaleca się uzupełnienie diety w krzem:
- przy nadmiernym wypadaniu, łamliwości włosów
- przy nadmiernej łamliwości i kruchości paznokci
- dla osób dbających o kondycję włosów i paznokci.
Więcej można znaleźć na stronie internetowej: http://megakrzem.pl/

Uważam, że dwa tygodnie to zdecydowanie za mało by zauważyć efekty, ale postanowiłam zanotować, że po ich upłynięciu moje włosy urosły o 1 centymetr, co się im nie zdarzało nawet po kuracji drożdżowej.
Nie wiem,czy to był ich lepszy czas, ale zapewne wszystko się wyjaśni po dalszym testowaniu tabletek MegaKrzem. Jeśli chodzi o wypadanie, to zmniejszyło się ono, ale liczę na to, że z czasem stosowania tego suplementu zmniejszy się ono o wiele bardziej.
Paznokcie obecnie ścięłam, bo były w opłakanym stanie i teraz czekam jak będą rosły wraz z testowaniem produktu. 
Do tej pory nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych i nie mam problemów  związanymi z tymi tabletkami.  


16 komentarzy:

  1. mnie niestety tak szybko włosy nie rosną. biorę teraz jedynie falvit

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tego stosuję masaż skalpu z olejkiem, o której na pewno napiszę jak będę miała chwilę. Też mi się nie zdarzyło, żeby mi jakoś szybciej rosły ale mam nadzieję, że w końcu wszystko to co robię jakoś na nie podziała :)

      Usuń
  2. A możesz mi napisać jak mierzysz włosy? bo ja zawsze mam z tym problem i nie znalazłam sposobu, który sprawdziłby się w 100%:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest ten sam problem, co u Arienai - nie umiem dobrze zmierzyć włosów :P
    Jeśli suplement Ci służy, to fajnie :) Ja doszłam do wniosku, że póki nawyków żywieniowych nie zmienię, to żadne skrzypokrzywy, tabletki etc. mi za bardzo nie pomogą :( Skrzypokrzywa mi nie pomogła, a przyczyniła się tylko do pogorszenia cery i sensacji żołądkowych (dopiero po odstawieniu mi przeszło), a CP wzmocnił mi tylko paznokcie (chociaż dobre i to)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ten sam problem, tym bardziej, że zapuszczam włosy wcześniej wycieniowane. Mierzę ja od ucha przez bok głowy do końca włosów. Od początku wzrostu włosów do tyłu :D Staram się po prostu to zrobić z każdej możliwej strony :D
      Ja swoje nawyki żywieniowe nieco zmieniłam i też nie ma efektów, które mnie wyjątkowo zaskoczyły :P

      Usuń
  4. Myślę nad kupnem Mega Krzemu, zapisuję sobie do listy życzeń na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak już go wypróbujesz :)

      Usuń
  5. Mi włosy rosną szybko ale potrzebuję czegoś na ich wypadanie.Wypróbuję Mega Krzem może okaże się skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią poczytam jak sprawdził się u Ciebie ;)

      Usuń
  6. Jestem ciekawa jak się srawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie on pomógł na paznokcie - miałam w opłakanym stanie i teraz mam tak długie że większość myśli że to tipsy :D Co do włosów jak wypadały tak dalej to robią - taka natura :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie on pomógł na paznokcie - miałam w opłakanym stanie i teraz mam tak długie że większość myśli że to tipsy :D Co do włosów jak wypadały tak dalej to robią - taka natura :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam Cię serdecznie !
    Chciałabym poinformować, że nominowałam Twój blog do Liebster Blog Award.
    Odpowiedz na pytanka i podaj dalej :-)
    Buziaki !
    http://eurcyniasbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. brałam je przez 2 miesiące i wydaje mi się, że pomogły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieje, że i mi pomogą :)

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie blogiem i podzielenie się ze mną swoim zdaniem :)
Zapraszam ponownie ;*