poniedziałek, 25 lutego 2013

Revlon Equave Hydro Nutritive Maska - 150 ml

Nawilżająca maska do włosów suchych i zniszczonych 
- zawiera ekstrakty z winogron i zielonej herbaty  
- posiada filtry UVA/B,które chronią przed płowieniem koloru.
 Maskę należy nałożyć na włosy i spłukać po 2-3 minutach. 

Skład:
  • Aqua
  • Dimethicone - ułatwia rozprowadzanie, daje efekt wygładzenia, gasi pianę w preparatach do mycia.Według tabeli R,może powodować podrażnienia skóry - u mnie nic takiego nie wystąpiło.
  •  Cetyl Alcohol - reguluje lepkość, ułatwia rozprowadzanie, daje efekt wygładzenia.
  •  Dicetyldimonium Chloride - funkcja: antystatyczna, środek powierzchniowo czynny, emulgująca, odżywiająca włosy. 
  •  Cetearyl Alcohol - emulgująca, regulująca lepkość.
  • Stearamidopropyl Dimethylamine - antystatyczna, odżywia włosy.
  •  Behentrimonium Chloride - ułatwia rozczesywanie, zapobiega elektryzowaniu.
  •  Ethylhexyl Methoxycinnamate - filtr UV, środek pochłaniający promienie UV (chroni przed płowieniem koloru).
  • Vitis Vinifera(Grape)Juice - sok Vitis Venifera jest wyciągiem z owoców winorośli, odżywia skórę.
  • Camellia Sinensis Leaf Extract - ekstrakt z liści herbaty, odżywia, ściąga, tonizuje.
  • Dimethiconol - przeciwpieniąca, zmiękczająca i nawilżająca.Silikon nie rozpuszczający się w wodzie ale łatwo można go zmyć, za pomocą delikatnego szamponu.
  • Cetrimonium Chloride - funkcja: konserwująca, ułatwia spłukiwanie preparatu. U osób posiadających skłonności do alegrii jest odradzana - mi żądnych szkód nie wyrządził.
  • Benzophenone-3 - środek pochłaniający promienie UV/ filtr UV
  • Hydroxyethylcellulose - funkcja: emulgująca, regulująca lepkość, stabilizująca emulsję.
  • Polyquaternium-10 - funkcja: antystatyczna, błonotwórcza
  •  Parfum (Fragrance) - składnik zapachowy, może uczulać - mnie oczywiście nie uczulił:)
  •  Hexyl Cinnamal - substancja zapachowa.
  •  Butylphenyl Methylpropional - funkcja: maskująca.
  •  Limonene - zapach.
  • Linalool - funkcja: dezodorująca.
  • Propylene Glycol - funkcja: utrzymująca wilgoć, odżywiająca skórę, regulująca lepkość.
  • Isopropyl Alcohol - przeciwpieniąca, rozpuszczalnik, regulująca lepkość
  • Diazolidinyl Urea - funkcja: konserwująca
  •  Citric Acid - środek buforujący, pozwalający uzyskać odpowiednie pH
  • Methylparaben - funkcja: konserwująca.
  •  Propylparaben - funkcja: konserwująca.

PODSUMOWANIE: 
POLECAM!!!
 
Czytając moją " historię włosów", to na pewno każda z was zdaję sobie sprawę jak bardzo je zniszczyłam.
A to obecnie mój numer jeden wśród masek,bo jako jedyna poprawiła ich stan.Miałam ją w szafie długi czas ale nie zwracałam na nią uwagi ale kiedy zaczęłam dbać o włosy to od razu trafiła w moje ręce.
Maska pachnie cudownie,zieloną herbatą i świeżością-zakochałam się w tym zapachu :)
Ma bardzo fajną konsystencję i nie spływa mi z rąk,dobrze się ją rozprowadza na włosach i bardzo dobrze się zmywa.
Moje włosy po użyciu jej są:błyszczące,miękkie,sypkie,czuję,że są naprawdę nawodnione i do tego przepięknie pachną!
 

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Z ceną różnie,zależy gdzie kupisz.
      W sklepie internetowym kupisz za 43,42zł,widziałam też na allegro za 36,50 zł - polecam a jeśli się zdecydujesz,chętnie poczytam jak na Ciebie zadziałała:)

      Usuń
  2. znajdę taką lub podobną w Rossmannie? Jeśli tak ile mniej-więcej kosztuje? Jakie maseczki do włosów jeszcze polecasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w Rossmannie jej nie znajdziesz :| to jest kosmetyk sprzedawany głównie w salonach fryzjerskich.Możesz odwiedzać mojego bloga,bo na pewno pojawi się więcej recenzji odżywek :) Wszystko jest zależne od tego jaki masz rodzaj włosków :)

      Usuń
  3. Nie miałam, ale z chęcią bym się z nią zapoznała.:D
    Ciekawie się zapowiada.:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również obserwuję.:-)

      Usuń
    2. Ale doszły mnie słuchy,że już schodzi końcówka zapasów,ponieważ odżywka przynosiła małe dochody i niedługo zniknie całkowicie :(

      Usuń
    3. I bardzo mnie cieszy,że obserwujesz - mam nadzieję,że znajdziesz u mnie coś dla siebie i będę mogła pomóc w miarę możliwości :D

      Usuń
    4. Byle by jej nie wycofali zanim ją wypróbuję.:D Heh, no ale tak jest.. Jak coś jest fajne i sprawdza się.. To od razu wycofują.:D
      Oczywiście, będę tutaj zaglądać częściej.:P

      A co do FM:
      Teraz oprócz perfum są produkty "domowe" płyny do płukania, do prania, środki do czyszczenia.. Duży wybór kosmetyków, balsamów do ciała.. Różne różności.:D
      Jak będziesz kiedyś chciała to podeślę Ci katalogi.:P

      Usuń
    5. Żebyś wiedziała,szczególnie u mnie,polubiłam szampon i odżywke-zniknęłu,potem tusz i to samo :D teraz to i fru :D i juz jest wycofana i resztki schodzą :|
      Oo katalog z chęcią bym przejrzała ale żeby coś kupić,to muszę uzbierać kasę a obecnie to muszę znaleźć pieniądze na pędzle do makijażu a one dość drogie są :P

      Usuń
  4. Bardzo ładnie opracowany blog :) nie wiem czemu dopiero dzisiaj udało mi się tu wejść , przedtem miałam informacje że blog nie istnieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Ci się podoba-bardzo dziękuję :) Wcześniej też pomyliłam końcówkę i wpisywałam odnośnik do mojego bloga z końcówką"pl" -może dlatego miałaś problem ale na szczęście Ci się udało i mam nadzieję,że moje rady Ci się przydadzą :)

      Usuń
    2. a widzisz możliwe że to to "pl" :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Najlepsza na świecie :D

      Usuń
  6. ooo a ja myślałam, że revlon to tylko specjalista od podkładów ;)
    bardzo ciekawa ta maska ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ale mają wiele fabryk produkujących kosmetyki do innych części ciała :D Ja np. od początku myślałam,że zajmują się wyłącznie włosami ^^

      Usuń
  7. Pierwszy raz się z nią spotykam, mimo, że Revlon jest mi bliski :D Przy okazji zapraszam Cię serdecznie na lakierowe rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę,że dzięki mnie ją poznałaś :D
      Dziękuję za zaproszenie :)

      Usuń
  8. This web site truly has all of the info I wanted about this subject and didn't know who to
    ask.

    My weblog; Nike Air Max cheap

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli faktycznie tak nawilża to musze ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie blogiem i podzielenie się ze mną swoim zdaniem :)
Zapraszam ponownie ;*