sobota, 23 lutego 2013

Pachnące lakiery do paznokci

Nowość,która mnie zaskoczyła ale pozytywnie :) Zazwyczaj takie "bajery" są strasznie drogie a ten się wyróżnia niską ceną.Natknęłam się na artykuł o nowej kolekcji lakierów "Softer",ich wyjątkowość polega na tym,że lakiery ( w zależności od wyboru) mogą pachnieć jak: 

- blue angel,
- kiwi, 
- liczi, 
- pomarańcza
 - Mojito!

 Oto one: 

 
 
 
Wygląda naprawdę kusząco,przynajmniej dla mnie i zapach podobno utrzymuje się długo.Chętnie dowiedziałabym się,czy naprawdę spełniają swoje obietnice,zważając na tak korzystną cenę,jaką jest 5,99zł za 9 ml lakieru. 
 
Używała go któraś z Was, a może znacie inne pachnące lakiery?

7 komentarzy:

  1. nie słyszałam o takich :) pod względem zapachu wybrałabym mojito a pod względem koloru liczi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam jeszcze jeden, bo jakoś go pominęłam :)
      Mi się podoba "Blue Angel" ale nie wiem jak pachną niebieskie anioły :D:D

      Usuń
  2. Pachnący lakier... coś dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypadkiem kupiłam ten lakier. Nigdzie nie było napisane, że jest pachnący dlatego na początku myślałam, że coś sobie uroiłam :P później zaczęłam szukać jakichś informacji w inetrnecie i okazało się, że faktycznie on pachnie. Kupiłam kiwi, ponieważ zaciekawiły mnie czarne drobinki, po pomalowaniu paznokcie faktycznie przypominają kiwi, a zapach utrzymał mi się do następnego dnia. Niestety w sklepie nie było innych lakierów z tej serii, a byłam skłonna kupić wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm dziwne, na zdjęciu lakierów jest napis "Pachną po wyschnięciu" na zatyczce. Gdzie go kupiłaś?

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie blogiem i podzielenie się ze mną swoim zdaniem :)
Zapraszam ponownie ;*