sobota, 16 lutego 2013

Joanna-RZEPA-kuracja wzmacniająca 100ml

Kuracja zalecana do włosów przetłuszczających się ze skłonnością do wypadania.

Zawiera bogaty zestaw aktywnych czynników,takich jak ekstrakt z czarnej rzepy oraz inne specjalnie wyselekcjonowane ekstrakty naturalne i składniki energizujące,aby wzmacniać włosy. Czarna rzepa jest uznawana przed medycynę ludową za jeden z najskuteczniejszych,naturalnych środków wzmacniających i zapobiegających wypadaniu włosów.Specjalna formuła kuracji neutralizuje charakterystyczny zapach czarnej rzepy-mi się zapach tej miksturki bardzo podoba:) 

Skład:

Aqua - woda,rozpuszczalnik,
Alkohol Denat. - etanol skażony.Funkcja:rozpuszczalnik,
PEG-75Lanolin - emolient; wygładza i zmiękcza.
 Raphanus Sativus Root Extract - wyciąg z korzeni rzodkiewki;funkcja: odżywiająca skórę,ściągająca.
 Urtica Dioica Leaf Extract - wyciąg z napowietrznych części pokrzywy;funkcja:odżywia,ściąga,tonizuje,przeciwłupieżowa i kojąca.
Arctium Lappa Root Extract - wyciąg z korzeni łopianu większego;funkcja: przeciwłojokotowa, kojąca, odżywiająca.
Humulus Lupulus Extract - wyciąg z chmielu zwyczajnego;funkcja:tonizująca,ściągająca,zmiękczająca,kojąca,przeciwdrobnoustrojowa.
Glycogen - glikogen;funkcja:utrzymująca wilgoć,odżywiająca skórę.
 Glycerin - gliceryna;funkcja: skażająca,utrzymująca wilgoć, rozpuszczalnik.
Niacinamide - funkcja: wygładzająca.
Panthenol - funkcja: antystatyczna, odżywiająca włosy i skórę.
Menthol - mentol; funkcja: skażająca, kojąca, odświeżająca, maskująca.
Allantoin - mocznik, funkcja: kojąca.
 Laureth-10 - funkcja: emulgująca, środek powierzchniowo czynny.
Citric Acid - funkcja: buforująca.
 Parfum - perfumy i kompozycje aromatyczne oraz surowce do ich produkcji; funkcja: dezodorująca, maskująca.
 Benzyl Salicylate - salicylan benzynu; funkcja: środek pochłaniający promienie UV.
 Butylphenyl Methylpropional - funkcja: maskująca.
 Citronellol - funkcja: maskująca.
 Hexyl Cinnamal - Aldehyd heksylocynamonowy; składnik kompozycji zapachowych.
 Limonene - limonen; składnik kompozycji zapachowych.
 Linalool - funkcja: dezodorująca.
Dmdm Hydantoin - funkcja: konserwująca.
 Methylchloroisothiazolinone - funkcja: konserwująca.
Methylisothiazolinone - funkcja: konserwująca.

Buteleczka posiada świetny aplikator,który bardzo pomaga w rozprowadzaniu go na skórze głowy,po skończeniu na pewno przyda się do używania innych specyfików. 


PODSUMOWANIE: POLECAM!
Kurację Joanna-Rzepa stosuję ponad miesiąc,zachęcona ceną oraz zróżnicowanymi opiniami postanowiłam sprawdzić jak zadziała na moje włosy. Jestem w trakcie ich zapuszczania i uważam,że masaż głowy jest jedną z ważniejszych rzeczy,które powinno się wykonywać by je wzmocnić i w miarę możliwości przyśpieszyć ich wzrost. Po miesiącu stosowania widzę garstkę "baby hair" na głowie, jednak wciąż moim numerem 1 w stymulowaniu cebulek jest "Farmona-Jantar". Ja nie narzekam na nadmierne przetłuszczanie się moich włosów i nie zauważyłam tu żadnych zmian.Przed rozpoczęciem kuracji miałam troszkę łupieżu a teraz go nie mam w ogóle. Największego plusa daje za wydajność i zmniejszenie ilości wypadających włosów, w tym akurat jest dla mnie lepszy niż mój numer jeden, o którym wspominałam wyżej. Ja zakupiłam produkt w osiedlowym markecie za jedyne 7 zł i uważam,że za tą cenę naprawdę jest godny polecenia i wypróbowania :)
 

18 komentarzy:

  1. oj szkoda że nie powoduje wzrostu nowych włosków, ja z tym mam największy problem żeby mi coś nowego wyrosło :) a jak masujesz, palcami czy takim patyczkiem z metalowymi rączkami ? Nie wiem jak to nazwać ale są takie masażery :P mam taki ale wolę palce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz w sumie ja tą kurację stosuję ponad miesiąc więc może niedługo będzie bardziej widać baby hair :) póki co widzę może nawet sporo tych włosków ale to po prostu mniej niż przy Farmonie :P
      Odnośnie masowania,to wiem o co Ci chodzi i ciągle noszę się z zamiarem zakupienia tego masażera ale specyfik wcieram na wilgotne włosy więc myślę,że do tego lepiej nadają się łapki :)

      Usuń
  2. chciałabym spróbować:) dużo osób chwali aplikator joanny rzepy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam a jak przetestujesz daj znać jak sprawdził się u Ciebie. Według mnie opłaca się,szczególnie ze względu na buteleczkę z super aplikatorem i niską cenę:)

      Usuń
  3. jeszcze nie miałam tej wcierki, ale kiedyś na pewno wypróbuję :) na razie mam zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak zaczniesz próbować :)

      Usuń
  4. Miałam ampułki z tej serii, ale były szklane i ciężko się je otwierało, to wydaje się być bardziej wygodnym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,widziałam te ampułki ale są droższe i właśnie też wydaje mi się,że nie są wygodne w stosowaniu :/ więc ja nie planuje ich kupić ponieważ te w zupełności mi wystarczają jeśli chodzi o zmniejszenie ilości wypadających włosów :)
      A jak podziałały ampułki ?

      Usuń
  5. no kobiety zwykle najbardziej skupiają się na brzuchu i pupie:D bo jednak bice są zarezerwowane chyba dla facetów:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej na temat tego posta Wigga :D
      Dokładnie, ja czasem pracuję nad pośladkami(jako dawna fanka Spice Girls) z Mel B :D

      Usuń
  6. Niestety nie trafiłam na niego w sklepach ale bardzo chę go mieć

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno wypatrywałam tą kuracje, ale nigdzie nie mogę jej znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci, podobno jest Super - Pharm, ale nie sprawdzałam. Ja znalazłam w zwykłym markecie :D

      Usuń
    2. No właśnie też nie zauważyłam tego kosmetyku nigdzie... Pozostaje Allegro, choć szkoda kasy na przesyłkę, albo właśnie Super Pharm, ale daaaleko mam....

      Usuń
    3. Jeśli masz zamawiać, to bardziej Ci polecam Jantarkę :)

      Usuń
  8. U mnie pojawiło się sporo Baby Hair, ale niestety nie ogranicza wypadania włosów. Ja kupuję zawsze w Super Pharm lub na DOZie. Zapraszam do mnie: infalliblelifestyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz widzę ten produkt. na dobre się u Ciebie rozgościłam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie blogiem i podzielenie się ze mną swoim zdaniem :)
Zapraszam ponownie ;*